Become a Member
Like us on Facebook  View our photos on Instagram  Follow us on Twitter  View our photos on flickr  View our videos on YouTube

LILA DOWNS @EL MUSEO

September 29, 2015 @ 4:00 pm - 6:00 pm

Lila-Down-960x360

Join us as we inaugurate our Dia de los Muertos altar with multiple Grammy Award winning Mexican-American artist Lila Downs! The altar serves as a centerpiece during El Museo’s SUPER SÁBADO: Día de los Muertos celebration, to be held on Saturday, October, 17th this year, and is also used as a learning tool for school and educational groups, as well as guided tours.

Lila will contribute an ofrenda (offering) to El Museo’s altar, meet and greet with visitors, as well as sign her latest CD, on sale on-site. Be sure to stop by La Tienda (gift shop), and participate in our raffle! Prices include two (2) free tickets to Lila’s upcoming concert on Thursday, October 1st at the Apollo Theatre, a year-long Supporter-level membership at El Museo, and more.

Space is limited, and will be admitted on a first-come first-serve basis.

¡Acompáñanos a inaugurar nuestro altar de Día de los Muertos con la artista Mexicana, ganadora de múltiples premios Grammy, Lila Downs! El altar es un elemento integral de nuestra celebración SUPER SÁBADO: Día de los Muertos, que este año se llevará a cabo el 17 de octubre, y es también utilizado como herramienta educativa para grupos escolares.

Lila contribuyera una ofrenda a nuestro altar, y estará presente para saludar al público y firmar autógrafos. Su ultimo CD estará a la venta ese día. Asegúrate de visitar La Tienda y participa en nuestra rifa, en donde estaremos regalando dos (2) entradas al concierto Lila Downs el 1ero de octubre en el Apollo Theatre, una membrecía a El Museo del Barrio, y mas!

Espacio es limitado, y serán admitido por orden de llegada.

September 29, 2015

El Café @El Museo