Las Galerías are Closed

Early Birds @ El Museo

Saturday, May 19, 2018 @ 11:00 am - 12:00 pm EDT

FREE

We invite families with children on the autism spectrum to comfortably explore El Museo before it opens to the public through sensory-guided visits and hands-on workshops. Recommended for kids ages 5 to 12 years old. Siblings’ welcome! Support for Early Birds is made possible thanks to the generous support of TD Bank. To RSVP, click here.

Invitamos a las familias con niños en el espectro de autismo a explorar El Museo tranquilamente, antes de que abrimos al público en general, a través de visitas guiadas sensoriales y talleres de manualidades. Recomendado para niños entre 5 y 12 años. Hermanos son bienvenidos! Apoyo para Early Birds es posible gracias a el generoso supporte de TD Bank. Para RSVP, haga clic aquí.

FREE ADMISSION | ENTRADA GRATIS

Date:
Saturday, May 19, 2018
Time:
11:00 am - 12:00 pm EDT
Cost:
FREE
Event Category:

Venue

El Museo del Barrio
1230 Fifth Avenue
New York, NY 10029 United States