APRENDE MÁS (65+) | Printmaking

Wednesday, April 17, 2019 @ 3:00 pm - 4:00 pm EDT

We invite our older adult community (65+) to join us every third Wednesday of the month to explore El Museo’s exhibitions, learn more about art, share stories, and meet new friends. This month, join us for a conversation about our on view works of art followed by an art-making workshop focused on printmaking. For more info, please contact Valentín Concha-Núñez at vcnunez@elmuseo.org.

Guests are asked to meet in El Museo’s Lobby. | FREE ADMISSION.

Invitamos a nuestra comunidad de adultos mayores (65+) a acompañarnos el tercer miércoles de cada mes para explorar las exhibiciones de El Museo, aprender más sobre el arte, compartir historias, y conocer nuevos amigos. Este mes, acompáñanos para una charla sobre las obras en muestra seguido por un taller de arte enfocado en grabado. Para más información, por favor contáctese con Valentín Concha-Núñez a vcnunez@elmuseo.org.

Los invitados deben reunirse en el vestíbulo de El Museo. | ENTRADA GRATIS

Wednesday, April 17, 2019