El Museo del Barrio’s 40th Annual Three Kings Day

40th Annual Three Kings Day Parade
Friday, January 6, 2017, 11:00am
El Barrio – FREE ADMISSION

Our favorite time of the year is upon us! Enjoy live camels, colorful puppets, parrandas, music and dancing on this magical day. In honor of the 40th anniversary, we celebrate the parade’s long trajectory history and roots by honoring individuals who have made significant contributions to the Latino community. The parade route begins on 106th Street and Lexington Avenue and ends on 115th Street and Park Avenue. Immediately after the parade, join us at El Museo for some live music, and free admission to Las Galerías.

Families, community members, organizations, school groups, and local businesses are encouraged to participate. Early registration is strongly recommended.
To register for the 40th Annual Three Kings Day Parade, click here.
To volunteer at the 40th Annual Three Kings Day Parade, click here.

Nuestro momento favorito del año está a punto de comenzarDisfruta de camellos de verdad, títeres coloridos, parrandas, música y baile en este día mágico. En este 40° aniversario celebramos la larga trayectoria del desfile y sus raíces honrando a quienes tienen un fuerte impacto en nuestra sociedad. El desfile comienza en la calle 106 y Lexington Ave. y termina en la calle 115 y la Park Ave. Después del desfile, te invitamos a El Museo donde habrá música en vivo así como entrada gratuita a Las Galerías.

Se anima a participar a familias, miembros de la comunidad, organizaciones, grupos escolares empresas locales. Se recomienda inscripción temprano.
Para registrarte por Día de los Reyes, regístrese aquí.
Para ser voluntario en el desfile de Día de Reyes, haga clic aquí.

Learn More About the 40th Annual Three Kings Day Parade >

January 6